onsdag 14 september 2011

Senaste Matchen

Matchen igår mot KHK tyckte jag väl var helt okej. Tycker att vi får ett tryck i anfallszon som jag inte har sett under de förra träningsmatcherna, så det är ju positivt. Vi är även säkrare i egen zon där vi har haft problem innan, vi låter inte dem komma in i "Slottet" och skjuta utan vi trycker ut dem längs sargen. Det ända jag kan påpeka är väl att jag tycker boxen i boxplay är för liten.

Bästa spelare igår tycker jag att #11 Fredrik Hansson och #51 Victor Tisell var. Båda visar varför de blev värvade hit.

Ser bra ut inför Seriepremiären!
                                                     

                       Kom nu ner på söndag och stötta Skånes Stolthet!

 
                                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar